mandag 18. juni 2012

Siste innspurt!

Det er siste innspurt på jobb denne veka, og det vert lite tid til å sitte ved datamaskina.  Blogginnlegga kjem til å vere prega av det nokre dagar.

I dag stakk eg innom biblioteket.  Eg fann ei bok eg har vore på jakt etter, nemleg 30 dager i Sandefjord.  Eg hadde dobbel uflaks då vi kjøpte ny datamaskin, og samtidig klikka MP3-spelaren midt i boka.  No er ikkje handlinga meir innvikla enn at eg trur eg skal finne tilbake til dert eg hadde kome.

Ildmannen lånte eg på bybiblioteket ein dag eg var der.

2 kommentarer:

  1. Eg er igrunne imponert over alt du les og alt det gode du lagar.
    Og meir blir det vel når du er ferdig med innspurten, eller utspurten av skuleåret ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Lyttar til lydbøker gjer eg til praktisk arbeid eller turgåing.
    Elles gler eg meg til ferie og mulegheiter til å drive meir hobbyverksemd!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...