mandag 2. mai 2016

Ungdomskonferanse for Hareid og Ulstein

I dag var det ingen vanleg undervisningsdag. Alle ungdomsskuleelevar frå Hareid og Ulstein var samla i Hareidhallen for å lære om demokrati og kommunereforma.

No har eg nettopp sett innslag på lokalnyheitene på NRK 1.  Elles reknar eg med vi kan lese meir i Vikebladet etter kvart. 

Eg hadde ikkje med fotoapparat eller mobil.  Men i følgje dei som vart intervjua, var innslaget med Kjellen Bigset høgdepunktet.  han ville sjølvsagt slå saman Hareid og Ulstein til ein kommune med namn Bigset. For dei som ikkje er lokalkjende kan eg opplyse om at Bigset ligg framme i dalen på veg til Ulsteinvik.  Lengre framme ligg Rise.

Dei som serverte bagettar til ungdomane var sanitetsdamer frå Ulsteinvik.  Så i dag fekk eg helse på ei bloggvenninne, Anne-Mari.

Elles synest eg arrangørane var svært flinke.  Dei hadde ein god regi på dagen og programmet var variert og godt - og dagen var lærerik!

1 kommentar:

  1. Kjekt å treffast live :)
    Etterpå gjekk me over Alskleiva, fin tur.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...