søndag 22. mai 2016

22. mai

I dag har vi hatt ein halvfuktig og mild dag her hos oss.  Sidan eg valde å vere ute og på rek i går, har eg heller gjort innandørssyslar i dag.

Eg gjekk ut i hagen og plukka inn nokre rabarbrastilkar til rabarbragraut.  Eg synest å hugse ein heller sur variant, så eg fann fram nokre kokebøker.  Til slutt sjekka eg bloggen.  Det er tydeleg at eg har kome fram til ein passeleg søt og stiv rabarbragraut. Sidan det er søndag slo eg til med heimelaga vaniljesus.  Eg dobla denne oppskrifta (utan krem)og brukte fire eggeplommer. Eggekvitane heiv eg rett i brøddeigen.

Som de ser, får gjestene sjå desserten.  Så får dei bestemme seg for kor mykje middag og dessert dei vil unne seg.  Det er slutt på den tida at ein gøymer desserten slik at ungane skal ete meir...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...