lørdag 14. mai 2016

Russetid


Mai er også russetid.  Den yngste av borna er no snart ferdig med vidaregåande!
 
Eg ser at årets russ får mykje skryt av å vere "snille". Det er mitt inntrykk og!  På facebook såg eg at vaktene på arrangementet i Ørsta i går, der bildet av henne er teke, var godt nøgde med russen.
 
Om litt over ei veke brakar det laus med eksamen, heile tre dagar på rad med hovudmål, sidemål og kjemi for hennar del. 
 
Sjølv har eg ikkje vorte invitert på noko rulling med russen. Men eg har forstått at det er ei greie.  I Asker har dei visst eigne opplegg der foreldra får rulle, altså køyre rundt som passasjerar i bussar og bilar. No må russane passe seg så dei ikkje vert altfor snille, tenker no eg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...