lørdag 28. mars 2015

Gratulerer mamma!

 I dag kan vi gratulere mor mi med 75-årsdagen!  Vi har feira i henne i dag. 
Eg reknar med at det dukkar opp bilde på de andre bloggane.  Sjølv tok eg berre eit par bilde med mobilen.  Forsøket med å blogge frå den skar seg.  Det kom opp blinkande reklame og skugga for det eg skulle skrive.  No reknar eg med at jubilanten har rydda etter oss og pynta både ute og inne med blomster som ho har fått!

Litt miring:
Av alle mor mi sine gebursdagar hugsar eg nok 40-årsdagen henar best.  Då hadde ho invitert alle "lærarinnene", ein gjeng med gamle damer som sat og snakka om kor unge dei følte seg.  Eg var 17 og syntest 40-åringar var gamle.  Dagen vart feira 27. mars 1980.  Det vart ein historisk dag: dagen for Alexander kielland-ulykka.

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med din mor.
    Jo men vi var jo også "unge" da vi var 40,
    Ikke er vi gamle nå heller. hehe
    Huff ja det var litt av en dag. Selv var
    jeg på en utplasseringsjobb den dagen.
    Ja en husker hvor en var når slike ting skjer.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...