onsdag 11. februar 2015

Molly-jakka


No kan eg endeleg vise fram den siste jakka eg har strikka.  Dottera stiller som modell.

Mønsteret og garnet, som heiter Sterk, er frå du store alpakka. Det som glitrar er ein tråd som heiter Bling. Eg fall pladask for mønsteret i jula.  Då tenkte eg det skulle bli godt å strikke einsfarga.  Det var berre det at eg måtte strikke mønsterstrikk til brot.  Etter å ha rekt opp att eit par gonger, forstod eg prinsippet og kunne sjå kvar eg var i mønsteret.
Eg hadde meg ein dag eg var i tre butikkar for å finne knappar.  Tilbake på TrådKråa fekk eg vite at der var det bestilt inn "originalknappane".
Apropos lærarliv.  Måndag vart det spørsmål om nokon kan hekle.  Det var behov for ein vikar i 6. time. I min generasjon kan vel dei fleste å hekle fastmasker og stavar?  Eg tok timen og dei fekk sjå heklekanten på jakka.  Elevane hadde ikkje forstått at jakka var heimelaga.

4 kommentarer:

  1. Denne jakka er berre heilt nydelig.

    SvarSlett
  2. Hei!

    Noen som er interessert i å selge dette mønsteret?? Får ikke tak i det i butikkene her i byen.

    Hilsen Alise

    SvarSlett
  3. Nydelig jakke! Skal strikke den nå i rødt.. til juleantrekk!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...