tirsdag 17. februar 2015

Ikkje akkurat Mammut

I dag hadde mannen og eg eit par ærend i byen.  Vi hadde og høyrt at det var 70 % avslag på alle bøker i bokhandelen som dessverre har gått konkurs.



Eg har ikkje vove sidan eg gjekk på lærarskulen. Om eg nokon gong får tid og høve til å ta opp det som hobby, vil tida vise.  Men eg kan no lese om det!
Begge bøkene inneheld historisk stoff.  Ein får eit innblikk i korleis formødrene våre levde.  Sauer skulle klippast og ulla skulle kardast og spinnast før ein kunne begynne å strikke eller veve.  Og det måtte ein gjere, elles ville ein ikkje hatt kle på kroppen.


Begge bøkene er skrivne på nynorsk.  Strikkeboka inneheld ein del sitat på bokmål, også på framsida.

Bøkene er bestilte på Mammutsal på Ark for eit par veker sidan, har ikkje kome enno.  Mannen bestilte på Haugen.  Dei kom måndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...