torsdag 22. januar 2015

Bok 3: Sikre tegn på din død

En pasient forsvinner på Akershus universitetssykehus. Samme natt blir han funnet i et kott i kjelleren, med strupen skåret over. Spor peker i flere retninger, blant annet til et brutalt gjengmiljø i bydelen Rosengård i Malmö. Tidligere rettsmedisiner Jennifer Plåterud blir tilkalt for å undersøke liket, men vet ingenting om hvor tett involvert hun selv er i drapet. I det ubarmhjertige sommerlyset blir hun tvunget til å se sammenhenger hun helst vil lukke øynene for.Ny psykologisk thriller fra Torkil Damhaug, som også denne gang tar leserne med til de mørke skogene på Romerike.

 Eg hadde store vanskar med å legge romanen vekk, så spennande var han.  Personane i romanen er knytte til kvarandre, og ein vert mistenksam overfor fleire av dei. Når oppklaringa kjem, er den logisk og god!  Politiet er i bakgrunnen.  Her er ein halvkriminell som prøver å få livet på rett kjøl.  Og så er det ho som eigentleg har slutta som rettsmedisinar.  Eg har stor sans for persongalleriet.  Nokre av hendingane, spesielt i skogen, gjer at ein ikkje kan legge boka til side ...

Skulle eg ha trilla terning, er denne ein sterk femmar.

2 kommentarer:

  1. Høyrest skummelt ut..
    Men forstår godt at du ikkje klarte legge den vekk.

    God helg som snart er rundt hjørnet ;-)

    SvarSlett
  2. Sjølv om eg er lei av krim, særleg krim i seriar med mykje privatliv, så fekk eg lyst å lese denne. TRUR ikkje eg har lese den før.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...