torsdag 20. juni 2013

10 års garanti

I dag kom såpedispenseren.  Skal det vere, så skal det vere.  Eg har alltid kjøpt såper i eingongsdispenserar. Det er sjølvsagt sløsing med plast.  Skeptikarar meiner at noko anna er lite vits, men med 10 års garanti, får ein tru det er god kvalitet.

Det er ryddetider på jobb.  I dag kasta eg ein del gamle instruksjonshefte til ulike elektriske apparat. Eg kom over kvitteringar for ting med 10 års garanti som gjekk ut i 2008. I morgon skal det ryddast og kastast meir.

P.S
Eg trudde eg hadde såpe til å ha i dispenseren, men det viste seg å vere dusjsåpe innkjøpt etter krav frå ein miljøvernar i familien.  Eg er ein stor tilhengar av å ha såper hengande i dusjen ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...