onsdag 17. april 2013

Strikk på nytt

 I dag tok vi oss ein tur til Ørsta på ettermiddagen.  Eg fekk levert genseren som eg har montert.  Mor mi og eg utveksla bøker, og så kika vi i den nye strikkeboka mi.
 Forfattaren/designaren har tatt føre seg gamle Raumamønster og gjort dei meir moderne både i form- og fargeval.  Eg likte godt genseren på framsida.  Mønsteret var opprinneleg ei gutekofte.

Mønstera i boka trur eg er nye - i motsetnad til førre boka eg kjøpte.  Der hadde eg fleire frø før, og i tillegg låg mange gratis på nett.
Elles har eg stor sans for innhaldsliste med bilde.  Som de kan sjå, er her mønster både til liten og stor.  Dette er nokre av modellane.

Viss eg skulle seie noko eg likte mindre, så er det at fleire av modellane er ermelause.  Eg liker betre korte ermar, og då kan dei godt vere heilt korte.  Innsvinga ermar er eg ikkje så glad i.  Også i denne boka er det nokre mønster der ein skal strikke mønsterstrikk fram og tilbake.  Det er nok fordi tråden er tjukk.

No held eg på å strikke ei tynn korterma jakke frå boka Retromasker, men etterpå ser eg for meg at eg prøver meg på noko frå denne boka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...