mandag 8. april 2013

Pusokkupanten

Sidan påske har vi hatt ein ubeden gjest luskande rundt dørene.  Frå å vere beskjeden har han like godt gått over til å ta føre seg av katten vår sine fasilitetar.  Om morgonen finn vi han gjerne sovande i kassa hennar der det er ullklede og kosedyr, ein kosekatt sjølvsagt.
Det verkar rett og slett som han kunne tenke seg hennar liv.  Det er ikkje snakk om å dele maten.  Han freser til henne og forsyner seg åleine.

Dette har eg sjølvsagt sett meg lei på.  Eg har lagt ut bilde på facebook.  Tenk om katteeigarane saknar han etter påska?  Detr var ikkje ein sakna katt frå Holstad.  No trur eg at han høyrer til ikkje så langt frå byggefeltet her eg trur eg kjenner alle kattane.

Ingen kan klandre katten.  Han fer dit han vil, og det er der han har det best.  Uteserveringa har stoppa, så eg satsar på at han pitlar seg heim att.  Det er ein snill og tam katt.  Fin i pelsen er han og.  Eg satsar på han har det godt der han kjem frå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...