tirsdag 3. april 2012

Sikker suksess

I morgon ventar eg storinnrykk.  Vi vert minst 15 til bords.  Kva skal ein servere til dessert som både born og vaksne liker?  Eg har kome fram til at born set som regel størst pris på is. Dei vaksne vil vel gjerne ha noko attåt.  Så no kokar eg sukkerlake av 4 dl vatn, 4 dl sukker og diverse krydder: Vaniljestenger, kanelstenger, stjerneanis, nokre nellikspikrar og eit par kardemommefrø. Dei er eg litt usikker på, så eg starte forsiktig.  Eg kjøpte ein pakke kardemommefrø på Sunnmøre Folkebutikk.  Denne laken skal eg helle over 4 pakkar skogsbærblanding.  Oppskrifta fann eg her.

Viss nokon lurer på kvifor eg ikkje sit og ser krim, så er det fordi dei har kjøpt seg ein fotballkamp og kopla datamaskina til fjernsynet.  Det skal ikkje øydelegge for opptaka av Whitechapel og Forhandleren, seier dei.

1 kommentar:

  1. Det vert fest i heimen forstår eg!

    Kjekt med god dessert!

    Kos dokke!

    Påskeklem :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...