søndag 8. april 2012

Trim og trening

 Medan nokre liker å gå rundar på ski, vel eg å gå ein tur rundt vatnet.  Idet eg gjekk ut døra i går og skulle slå på i-poden for å lytte til "Arven", stod frøkna der og ville vise meg noko.  Eg måtte svare på kor høg og tung eg var. No kan du gå!

Vel heime måtte eg vise fram resultatet.  Ikkje særleg imponerande.  Tempoet hadde ikkje vore særleg høgt.  At eg også stoppa opp og prata med kjentfolk, gjorde ikkje saka betre.
 I dag for dei til fjells.  Så eg tenkte at eg får prøve å stille inn vedunderet sjølv.  Det var sjølvsagt ikkje så vanskeleg.  Det einaste eg måtte gjere, var å trykke på "START".  Så skjer det noko liknande som då eg var med på dytt.  Ein vert biten av basillen!  Eg langar ut!
Som de ser, vart stega lengre ...

På andre sida av vatnet oppdaga eg at CD 5 ikkje låg på i-poden.  Heldigvis hadde eg liggande ei bok til der.  Men kva skjer då eg pluggar inn i-poden?  Jau, eg får spørsmål om eg vil sende inn treningsresultata mine til Nike+.  Då kan eg og sende meldingar til andre og utfordre dei.  Eg var snar å trykke på "nei"!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...