mandag 25. juni 2018

Bok 24: I sannhetens navn


Et barn forsvinner fra seilerleiren på Lökholmen. Thomas Andreasson og hans kolleger i Nackapolitiet kobles inn. Har det skjedd en ulykke? En kidnapping? Eller er det mobbing som har gått over styr? Mens Thomas setter i gang en desperat leteaksjon står Nora Linde overfor sin største utfordring hittil som advokat, en rettssak mot en direktør mistenkt for underslag. Han er fast bestemt på ikke å ende opp i fengsel, koste hva det vil.

Eg hasr ikkje vore flink å blogge om bøkene eg har lese i det siste. Når eg står på biblioteket og lurer på om eg har lese ei bok, er det greitt å kunne slå opp på bloggen.

Denne romanen er spennande med ei god historie. Det er grei underhaldning.  Innimellom slår det meg at den ikkje kunne ha vore skriven av ein mann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...