torsdag 24. mars 2016

Torsdagstur

 Veret var ikkje det finaste då vi bestemte oss for å gå ein tur langs ein sti. Eg har ikkje gått Fløstranda på aldri så lenge.  Der er laga ein stor, fin parkeringsplass på Gåsneset.  der var eit bord der ein barnefamilie hadde slått seg ned og rasta.  Slikt er kjekt å sjå!
 Eg plar seie at eg liker å lære noko nytt kvar dag.  Slike plakatar har eg stor sans for! Eg bruker å ta bilde av dei, så kan ein studere dei meir nøye.
 Så kan ein drøyme om sommar og bading på mjuke sandstrender ...
Enn så lenge får ein slå fast at våren er komen!

2 kommentarer:

  1. Fin plass å gå.
    Hestehov der altså ? Men var den blomstren vanleg på
    våre kantar før ? Eg trur ikkje det.

    SvarSlett
  2. Nei, eg hugsar berre at eg las om den. Trur den har kome med lastebilar eller med ballast.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...