fredag 18. desember 2015

Fredagsfølelse

Eg veit ikkje kor mange fredagar eg har sett meg ned for å slappe av med Beat for Beat. Gjerne med reint hus og ungane i seng.

I dag har yngstemann og eg vore på handlerunde. Eg synest vi fekk utretta mykje! Siste stopp var hos bakaren der vi kjøpte med oss to posar med smultringar, yndlingsjulekakene mine som eg ikkje plar lage. Til no har eg aldri smakt betre enn dei svigermora mi laga. 

I morgon vert det å stå opp tidleg for å lage frukost til mellomstemann som kjem med nattbussen.

2 kommentarer:

  1. Prøver å få med meg det jeg også.
    Men var det siste program i dag?
    Fredagskvelden blir ikke den samme
    i tilfelle.
    Fikk bare med meg litt av slutten i dag.
    Koselig å få ungene på besøk.
    Kos dere å ha ei god førjulshelg :)

    SvarSlett
  2. Takk det same!
    Meiner programmet skal kome attende med ny programleiar.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...