torsdag 1. oktober 2015

Bok 44: Et offer til Molok

Dette er den femte boken med Rebecka Martinsson. Åsa Larssons kriminalromaner er spennende lesning. Hun har en dyp innsikt i menneskers psyke og skriver vakkert om medmenneskelige relasjoner. En stor bjørn blir skutt i nærheten av Kiruna, og i bjørnens mage finner man knokler fra et menneske. Noen måneder senere blir en kvinne myrdet med en høygaffel, mens hennes barnebarn Marcus overlever ved å gjemme seg i et lekehus. Da Rebecka begynner å se på den myrdede kvinnens bakgrunn, viser det seg at usedvanlig mange av hennes nærmeste slektninger er døde. Den eneste overlevende er lille Marcus.


Denne romanen likte eg godt! Ikkje minst var historia i fortid interessant.  Gruvesamfunnet i Kiruna for om lag 100 år sidan vert skildra.  Disponenten kjende Zorn-ekteparet. I sommar var vi som kjent på Zornmuseet i Mora.  Det gjorde det ekstra artig.

Krimgåta er helst lite sannsynleg, men på ein måte underordna menneskeskildringane og hendingane i notid og fortid.

3 kommentarer:

  1. Eg har lese mange bøker av Åsa Larsson og eg likar dei. Ikkje minst er det kjekt at bøkene skildrar eit for oss nokså ukjent miljø. No er eg ikkje HEILT sikker på om eg har lese denne-men det trur eg nok.

    SvarSlett
  2. Eg kjende ikkje att handlinga utfrå det som du har på din blogg, og no undersøkte eg min blogg og der låg boka IKKJE. Dermed har eg sett den ein eller annan stad og trudd at eg har lese den.No veit eg kva eg skal ha med meg heim frå biblio neste gong.

    SvarSlett
  3. Eg hugsar ikke kvar eg lånte den ...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...