onsdag 30. september 2015

Alltid noko nytt å lære

 
No er eg attende frå eit lærerikt og motiverande todagarskurs i Molde.  Eg er valt til plasstillitsvald. Skal ein gjere ein god jobb, må ein ha innsikt og kunnskap.  Noko visste eg frå før.  Men no har eg lært nokre lover, og ikkje minst kvar eg finn dei.  Vi har og lært viktige omgrep. Og ikkje minst har vi lært at det er mykje meir å lære!
 
Vi budde på Alexandra.  Der har eg både sove og ete svært godt. 
 
No er det tilbake til kvardagen.  I morgon har eg full dag på skulekjøkenet.  Så gjeld det å pakke kofferten , for fredag reiser vi rett på haustferie etter jobb!

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...