fredag 27. juni 2014

Lost and found

Vi har lese og høyrt om ferieforviklingar som koffertar som ikkje kjem fram i tide. Sjølve har vi aldri opplevd det - til no.

Det begynte kanskje med ei bestilling der vi hadde lagt inn gode marginar. Så ringer SAS og seier at flyet frå Vigra er utsett ein time. Dermed hadde vi berre ein halv time å gå på på Kastrup. Når flyet onsdag i tillegg var ein halv time forseinka, ja då vart tida knapp.  Gate closed las vi på tavla. Vi tok likevel beina fatt og spurta. Dei siste 100 metrane måtte eg berre sleppe friidrettsfolka føre meg. Vi høyrde namna våre bli lesne opp i det vi såg skraken.  Det gjekk akkurat! Men kva med bagasjen, spurde vi. Jau, han skulle og rekke det! Så kom vi andpustne inn i eit stappfullt fly. 

I Milano var vi spente på om koffertane ville kome.  Det gjorde to av dei. Frøkna sin var att i København fekk vi vite etter å ha stått i kø ein liten time.  Kofferten skulle bli køyrt til hotellet.

Dette har eg og høyrt om før, men eg trudde leveringa ville gå raskt. Vi måtte kjøpe det mest nødvendige til henne som mangla alt. Heldigvis kan ho bruke mine kle, og eg hadde kjøpt meg ein del nye kle på H&M. Men det manglar ikkje klesbutikkar i Milano.

Vinskulle vere der i to netter. I dag tidleg tenkte vi at vi berre måtte belage oss på at kofferten i beste fall vart sendt attende til Vigra.  Frøkna vart lova ny av forledra. Då ringte dei frå resepsjonen. Klokka var 11, ein time til vi måtte sjekke ut!

Så fekk vi oppleve det og.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...