tirsdag 17. juni 2014

Fargeval

I dag gjekk turen rett frå jobb til TrådKråa der eg kjøpte 17 nøste Finull.

Fargane vert ikkje heilt dei same som i oppskrifta.  Det engelske garnet er melert og inneheld 25% viscose.  Prisen er og ein heilt annan.  I Finull kom det på 578 kr, i Rowan sitt garn 1574 kr. Portoen har eg ikkje undersøkt.

Dette strikketøyet kan lett bli ein følgjetong i sommar.  Eg har bestemt meg for å ikkje ein gong prøve å forstå langre inne i oppskrifta enn eg har kome.  No skal eg strikke vrangmaskene (purl in English) i brotet med brunt garn.  Det gjer at eg må ha to fargar på fingeren, noko eg ikkje plar ha.  Eg kastar farge nummer to når eg strikkar mønster.

I likheit med kofta eg strikka i fjor, meiner ein at delane skal strikkast kvar for seg.  Det er ikkje aktuelt for meg! Elles refererer ein til fairisle technique.  Eg oppfattar det som vanleg mønsterstrikk.  Om nokon som er innom bloggen min har innvendingar, tips eller råd, tek eg gjerne imot det!

1 kommentar:

  1. Dette blir spennande.
    Gler meg til å sjå, fine fargar. Lukke til !

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...