torsdag 24. oktober 2013

Gatelangs i Dublin

 Ein skal ikkje så langt ut i verda før bybildet er annleis.  Også i Dublin har bussane to etasjar.
 Hestedrosjer.
 Då eg var i London viste eg elevane bilde av mange skilt.  I Dublin var skilthaldar eit eige yrke.
 Eg lurte meg til å ta bilde av dei bakfrå.
Vikingen snudde seg akkurat i gjerningsaugneblinken.
 Sparbutikkar var der ein del av.
 Kanskje nokre kjenner att dette hotellet?

 Butikkar i sentrum.
 Utelivet er i Temple Bar district.

 I denne butikken fekk ein kjøpe kunst, også på krus.
 Elva Liffey deler byen i to.  Ho kan kryssast fleire stader.  den mest kjende brua er Ha'penny bridge. det kosta nok ein halv penny å krysse elva der i si tid.
Siste dagen gjekk vi og ned til ein av kanalane.
Det hender ofte, seinast i dag, at eg kjem i skade for å seie til elevar kva dei ikkje skal gjere.  Då er eg alltid snar å seie "Og så sa dei at vi ikkje skulle putte erter i nasen ................... det hadde vi ikkje tenkt på før!" (Fritt etter diktet:) I London reagerte eg på alle forbodsskilta, gjerne med truslar om straff:  Det var ikkje heilt fritt i Dublin heller.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...