fredag 25. februar 2011

Orden

 Denne veka har vi vaska og rydda på skulekjøkenet før vinterferien.  Det er ikkje alle som synest tellekant er nødvendig.  Etter at eg for nokre år sidan såg eit Dr Phil-program der han meinte at menn må få gjere husarbeidet slik dei vil, og damer må sende på krava, har eg sett meg i hovudet at eg skal lære alle unge menn på Hareid at det tek like lang tid å gjere eit arbeid slurvete som å gjere det skikkeleg.  Eks-kollegaen min var opptatt av at elevar må lære orden.  Det kjem ikkje alltid naturleg.

Korleis arbeidspulten min ser ut, tek vi ikkje fram her.  Der går det meir i skippertak.
I dag fekk eit par elevar ein ekstrajobb medan gjærbaksten heva, nemleg å rydde krydderskapet, så om ikkje alle kryddera stod alfabetisk, så gjer dei det no!  Eg samar på slike boksar og har som mål å få nok til alle kryddera.  I vindauget framme ser ein kor tid ein skal bestille nytt.  Det gjer det lett å skrive handleliste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...