torsdag 2. juni 2011

The real king

Georg VI (1895-1952) og Elisabeth(1900-2002)

 Etter å ha sett Kongens tale, synest eg det var interessant å finne stoff om den britiske kongefamilien.  Dette er vår nære historie.  Dronningmora (over) hugsar vi som den koselege bestemora til Charles.
Etter ei lita leiterunde fann eg denne sida.

 På jobb drikk eg kaffi av mitt kongelege krus.  Det er inga ny oppfinning å produsere slike koppar.

 Edvard VIII(1894-1972) og Wallis Simpson (1896-1986).  Han abdiserte for å gifte seg.  Ho var skild.
Desse to stod for skandalane.
Framtida vil vise om Charles vert konge.  Eg trur at om ein 10-20 år er Charles konge og Camilla dronning.

Time will tell.

Kjelde: Wikipedia

5 kommentarer:

  1. Fordelen med filmar er at skodespelarane jamnt over tek seg betre ut enn originalane.Wallis Simpson var skilt to gongar. Det mest berømte sitatet etter henne er:" Ei kvinne kan aldri FOR for tynn eller FOR rik". Sympatisk dame. Hugsar henne frå ukeblada-då var ho ei gammal dame. Og tynn.Eg synest Charles er sympatisk, men at han har blitt dårlig behandla. Kanskje er han litt svak også?

    SvarSlett
  2. Kanskje han skulle gjort som grandonkelen? Gifta seg med den han ville?

    SvarSlett
  3. Trur ikkje Walllis var penare i filmen?

    SvarSlett
  4. Nei, tvert imot. Dessutan var ho nokså ufordragelig. Prinsen/ kongen var vel ikkje så flott som Colin Firth ?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...