tirsdag 21. juni 2011

Den beste dagen i året?

 I dag er det den lysaste dagen i året, om ikkje den varmaste.  Eg har vore på to avslutningar for elevane, og to  for lærarane.  I går drakk eg kaffi og åt kaker fire gonger ... I morgon er det studiedag der skuleåret skal oppsummerast og ein får legge siste hand på oppryddinga om ein greier å kome i mål. Skuldrene har begynt å senke seg.
 I hagen blomstrar dei første peonane.  Utover sommaren kjem dei i ulike rosanyansar.
 Dei første liljene blomstrar.  Seinare kjem både gule, oransje og rosa.
Denne rosabuska står snart i full blomst slik den gjer ein gong i året.  Seinare kjem Aloha og mange andre.

Det er mykje å gle seg til.  Sommaren er lang sett frå i dag.  Eg gler meg til å kunne dyrke hobbyar.  Det skal bli godt å vakne når ein vil!  Gjennom ein arbeidsdag ringjer klokka fleire gonger, og den må ein rette seg etter.  No har vi lang ferie utan timeplan!
Som i alle hageinnlegg, må eg ta med litt skvåsjnytt!  La de forresten merke til at hortensiaen eg fekk av klasse 10A har vorte rosa?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...