søndag 5. juni 2011

Feiring på førehand

 I går feira frøkna fjortenårsdagen sin saman med venninnene.  Eg trur dei var tretten til bords.  Eg var snar å hive dukane i vaskemaskina for gjenbruk i dag.  Serviettane er dei same, men ikkje gjenbruk.  Eg likte godt at dei hadde litt blått i seg, slik at dei passar til glasa.
 Vasane kjøpte eg i Fosnavågen til ein billeg penge førre laurdag.  Eg tok blomster frå krukkene i tillegg til dei rosa "stråa".
Ei rose frå ei potterose.

No skal eg lage kjøtkaker før slekta kjem!  Svinesteikene står i omnen.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til jenta!
    Og fortsatt god feiring!
    Minstemann vert straks tenåring...
    Rart å ha tre tenåringar i huset :-)
    Heldig med sol i dag..

    God søndag!

    SvarSlett
  2. Takk for det!
    Dei to eldste er vaksne her, så vi har berre to tenåringar ...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...