lørdag 18. august 2012

Jam versus Certo

I dag har eg drive seriøs forsking igjen, så seriøs som ein kan på eit amatørkjøken.  Bakgrunnen for at eg sette i gang, var at eg synsa litt i fjor.  Eg syntest at rørt syltetøy vart stivare med Certo frysepulver enn med Jam syltepulver.  Ei venninne av meg meiner at Certo set smak på rørt sylte.  Eg har i grunnen halde meg til Jam tidlegare.

Eg vog opp 2 kg rips og 750 g sukker (litt meir enn 7 1/2 dl som eg brukte i fjor, oppdaga eg etterpå) og 1 pakke pulver.  Eg heldt på med dette medan eg laga middag.  Så eg berre merka glasa og sette to av dei i kjøleskåpet.

Resultat

Konsistens:
Syltetøyet med Certo vart tjukt medan eg rørte det.
Syltetøyet med Jam vart ganske rennande då eg hadde det i glasa.

Etter nokre timar i kjøleskåpet var det mindre skilnad på konsistensen.  Syltetøyet med Jam hadde blitt ganske tjukt, men ikkje fått så fast konsistens som det med Certo.

Smak:
Eg synest det var ganske stor skilnad på smaken.  Syltetøyet med Jam smakte mykje friskare.  Eg meiner venninna mi har rett der!
Konklusjon
Eg kjem til å halde meg til Jam frysepulver i framtida.  Smaken er best, og det er vel tjukt nok.  Kanskje ein kunne prøve med ein pakke pulver til 1 1/2 kg bær.

Kva meiner blogglesarane?

P.S.
Til kokt syltetøy har eg heilt gått over til fruktpektin i grøn Certopakke.  Det var den same venninna som først tipsa meg om det.

6 kommentarer:

  1. Det vesle eg syltar har eg brukt Jam-men litt meir enn det som står i oppskrifta. Likar ikkje att syltetøyet blir altfor flytande. Det med smaken har eg ikkje tenkt på.Bra at du forskar og deler resultata slik at adre slepp å prøve seg fram. Snakka med folk på det nye samvirke i dag, dei hadde ikkje funne syltepulver. Men på Bunnpris fann dei med ein gong. Eg har bestemt meg for å ikkje handle på den butikken. Av prinsipp.

    SvarSlett
  2. Ja, ein må berre prøve seg fram. Det meiner no eg. Det er slik ein lærer. Synest det er rart at dei får ha to matbutikkar på eit så lite senter. Elles synest eg generelt at matbutikkane er for like.

    SvarSlett
  3. Takk for tipset.
    Eg har alltid litt motvilje mot å bruke tilsetning i syltetøyet, difor blir det mykje sukker.
    Men eg skal ta imot rådet ditt når eg skal lage bringebærsylte, både rørd og kokt.

    SvarSlett
  4. Det kan hende at sukkeret er minst like usunt. Ein får studere tilsetjingsstoffa på baksida av pakkane. Mange av dei finst naturleg i frukt og bær, som fruktpektin. Eg trur eg begynte med Jam av den grunn.

    SvarSlett
  5. 1 1/2 kg bær til Jam syltepulver (ikke frysepulver) fungerer veldig bra synes jeg ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har ikkje testa syltepulvera opp mot kvarandre smaksmessig. Kanskje ein idé!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...