mandag 6. august 2012

Suvenirar

 Også på denne turen vart det kjøpt nokre nyttige suvenirar.  På Hamar kjøpte eg ein ny kjøkenhandduk frå same fabrikk som den eg kjøpte i Smögen.  I kiosken ved domkirkeruinane såg eg og nokre andre kjøkenhanddukar som eg fall pladask for.  Då eg kom heim og googla designaren, fann eg ut at ho er ein kjend tekstilkunstnar.  Ho er spesielt kjend for folkedraktene sine.  Lise Skjåk Bræk har også gitt ut bøker.

I Oslo liker eg å kike i ulike "kjøkenbutikkar".  Dette smørbegeret vart med heim.

5 kommentarer:

  1. Eg såg Duettutstillinga på Hadeland Glassverk i vår - eg storkosa meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hadde nok eg og gjort!

      Slett
    2. http://denraudetraaden.blogspot.no/2012/05/46-dagar-hg-ikkje-lenge-om-ein-nyttar.html
      Linken til Bente.

      Slett
  2. Så fine "survenier"
    Veldig greit med noe en kan bruke.
    God kveld til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg liker best å kjøpe ting eg kan bruke. Og det er kjekt med noko fint i kvardagen.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...