søndag 26. august 2012

Når sola går ned i vest ...

 Eg kom litt seint i gang med dronningmarmeladen i går.  Matvarer handlar eg nemleg helst litt seint på ettermiddagen.  Det passa godt at eg fann kirsebær på tilbod samtidig som stikkelsbæra på det eine treet hadde begynt å raudne.  Eg brukte oppskrifta i "Sylting og safting heile året" s. 79 og gonga den med 1,5.  Neste år kjem eg til å la vere å gonge sukkeret og pektinpulveret.  Då vert det heilt etter min smak.  Her må folk prøve seg fram, meiner eg. Kjøper du syltetøy, er det endå meir sukker i enn i oppskrifta.
Til desse glasa kjøpte eg ingrediensar for ca 150 kr.  Ein får vel kalle syltetøyet litt eksklusivt.  Sjølv et eg mykje syltetøy på grovbrød i det daglege.  Helst vil eg lage det sjølv, men eg kjøper også ein del, og då vel eg ikkje billegaste sort.

I dag har eg to spørsmål til blogglesarane:
1. Veit de om ein får kjøpt frosne, reinsa kirsebær nokon stad?  Før hadde dei på Meny. I tilfelle vil eg plukke meir stikkelsbær å putte i frysaren.

2. Er det nokon som har ei god oppskrift på rørt eller kokt syltetøy med grøne stikkelsbær?

1 kommentar:

  1. men du er ikkkje lat i allefall ;-)

    Såg god ut! Litt luksus er det godt å ha på lur!

    Kan diverre ikkje hjelpe deg med spm dine..

    Fortsatt god søndag!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...