mandag 13. august 2012

Rørt bringebær- og ripssyltetøy

Her i familien er vi svært glade i rørt syltetøy. Ripsbæra har begynt å bli modne no.  I går plukka eg inn eit kilo rips og blanda med tilsvarande mengde frosne bringebær som fekk tine litt før eg rørte dei. Inspirasjonen til denne blandinga fekk eg i Gunda si bok. Eg brukte same sukkermengd  som eg bruker til rørt rips

1 kg ripsbær
1 kg bringebær

1 pk Jam/Certo rørepulver
7 1/2 dl sukker

Eg rørte syltetøyet i Kenwooden til sukkeret er oppløyst.  Sidan ripsbæra var akkurat modne, brukte eg stavmiksaren til slutt for å knuse dei.  Syltetøyet vart friskt og godt.

1 kommentar:

  1. Kanskje eg skal prøve dette i år.
    Lagar som oftast ripsgele, av og til litt bringebær i eller rein bringebærgele.
    Borneborna likar det godt og kallar det farmorsylte :)
    Det går sjølsagt rett i hjertet til farmor..
    Men greit å prøve nye ting innimellom.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...