onsdag 30. juli 2014

Gråversdagar

 No har vi hatt eit par dagar med lite sol her hos oss. Det er bra for mi arbeidslyst i alle fall.  Det vert ikkje vaska og styra så mykje når sola skin.  No er frysarar og kjøleskåp reine.  Golva vaska eg i dag.
 Eg tenkte eg kunne briuke nokre bilde frå inngamgspartiet som illustrasjonar i dag.  Det var så mørkt no i åttetida at blitsen slo seg på.
 I år kjøpte eg flest lyslilla og mørkeraude plantar i tillegg til rosa.  På Blåhuset i Ulsteivik er ein blomsterbutikk som er vanskeleg å gå forbi.  Eg har falle for to freistingar siste veka: Rosa astilbar og lyslilla asters.  Staudane skal plantast ut i hagen når dei har blomstra av.
 Denne korga planta eg i sjølv.
Oliventreet frå i fjor har kome med nye, friske blad.  Skal tru om der kjem blomster?

3 kommentarer:

  1. Kjekt å gjere det koseleg på trappa.
    Ha fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Vår trapp vender mot nord og er ikkje overbygd, ikkje så mykje som trivast der.

    SvarSlett
    Svar
    1. De har no eit steidbed ved innkøyrsla...

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...