tirsdag 15. juli 2014

15.juli


Tidlegare i sommar hadde eg tenkt at strikketøyet skulle dukke opp både titt og ofte i bloggen.  I dag har eg omtrent ikkje strikka.  Veret har vore grått, så eg har gått laus på kjøleskåp, vindauge og kjøken med ventilatorvask og anna. Det er ikkje så lenge sidan eg vaska frysarane.  Ved eit uhell hadde den eine samla mykje is i opninga.  Det same har skjedd no. Etter eit besøk der vi skal ete lammelår og is, skal nok det gå raskt.  Eg rekk det nok før ripsbæra skal rørast.
Slike brot har eg ikkje strikka før.  Det går greitt å lese det engelske mønsteret.  Men eg satsar berre på å forstå eitt steg om gongen. Det andre ermet strikka eg brotet på i går.  Som kjent strikkar eg alltid på to ermar om gongen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...