søndag 16. mars 2014

Så kom snøen?

Det har ikkje kome så mykje snø å skryte av her hos oss. På facebook såg eg i dag tidleg at ein moka snø både i Ørsta og Volda.  Her trur eg vi trygt kan stole på regnet. Ein kan nok ta fram fora støvlar til morgondagens antrekk viss ein vil vere tørr på beina.

I dag har eg ikkje noko bord å vise til.  Middagen vart plutseleg framskunda ein halvtime.  Eg laga ei panne med brennsnut der eg fekk brukt mange grønnsaksrestar.  Elles bakte eg ein stor porsjon bollar sidan eg hadde ein pakke raud gjær liggande.  Dei som no sit på snøggbøten og er på veg sørover, fekk ta med seg nokre i handbagasjen.  Porsjonane på flyet kan vere små for idrettsfolk ...

Komande veke skal vi ikkje ha så mykje "fag".  To dagar skal vi besøke dei vidaregåande skulane.  Veka etter skal elevane få prøve seg i arbeidslivet. Eg håper dei vert motiverte til vidare skulegang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...