lørdag 7. april 2012

Stem på årets påskekrim!

Eg har brukt å ha ei lita meiningsmåling på bloggen min i påska der blogglesarane får stemme på årets påskekrim.  I år synest eg TV2 sviktar med berre ein krimserie.  De får seie ifrå om eg har oversett ein påskekrim.

Forhandleren. Med  Dominic King som er  internasjonal gisselforhandlar.
 Whitechapel. Britisk krimserie der DI Chandler og DS Miles er tilbake for å løyse mystiske drapssaker.
 Den som reddast kan. Britisk thriller frå 2010. Dette er "berre" ein film.  Er det berre eg som kunne ha tenkt meg fleire episodar?
Lewis. Nye episodar med Lewis frå Oxford.

3 kommentarer:

  1. Eg må berre vedgå at eg har ikkje sett på TV siste veka.
    Har ein liten TV på hytta, men har ikkje prioritert titting.
    Viss eg skulle gjere det hadde eg nok valt å sjå Lewis.
    Han er bra, har lært mykje av læremeisteren sin Morse :)

    SvarSlett
  2. Vi tek opp seriane, slil at vi kan sjå dei når det høver. Berre stem på Lewis!

    SvarSlett
  3. Eg stemmer heilt klart på Whitechapel!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...