søndag 22. april 2012

Søndag med samtalegudsteneste

 I år hadde dei lagt samtalegudsteneste tre veker før konfirmasjonen, truleg fordi det er konfirmasjon i Ulsteinvik neste helg.
 Årets første bukett frå hagen.  Ok, ein liten tusenfryd frå ei potte kom med.
 Eg laga orientalsk gryte til middag. Oppskrifta kjem stadig fram i margen til høgre. Denne månaden får ein oppskore svinekjøt attpå ein Uncle Bens-saus på Coop.  Desse sausane synest eg smakar best med kyllingfilet.
 Eg liker å forenkle.  I dag laga eg ein focacciadeig i brødbakemaskina og let han heve i ei firkanta form.  Så trykte eg deigen ut og let den heve litt til før eg hadde på salt, krydder, olje og oliven.  Eg let den etterheve litt til før eg steikte brødet.  Eit slikt brød er fint å servere på ei stor trefjøl i same fasong, så kan skjere sjølve,
Til sterke sausar smakar det godt med fullkornris.  Restar av denne eignar seg ikkje til graut, for den er forkokt - eller "parboiled".  Eg puttar høvelege mengder i brødbakemaskina. Så slepp ein å kaste mat.
I dag stilte alle jentene i bunad.  Det er også antrekket på konfirmantfesten i ettermiddag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...