søndag 22. januar 2012

Moussaka

 Komande veke skal vi lage moussaka (ein heller norsk variant) på skulekjøkenet. Veka etter skal dei lage sjølvvalde kjøtdeigrettar.

Det er eit par år sidan sist vi laga denne retten, så eg tenkte det kunne vere greitt å lage den heime, så veit eg kva eg skal legge vekt på når eg går gjennom oppskrifta.

Sidan eg først var i sving, firedobla eg oppskrifta.  Litt meir kjøtdeig vart det.  Eg legg aldri halve kjøtdeigar attende i kjøleskapet heime.  Litt meir ost vart det og, for eg hadde ein pakke "revet" som eg ville bli kvitt.

Som de ser, vart det så vidt plass i gryta mi - som er den største "forma" eg har.  Vi har nok mat i morgon og.
Slik ser oppskrifta ut for niandeklassingane.  Dei må vere ganske flinke å lese oppskrifter for å få til dette!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...