onsdag 23. mars 2011

Gratulerer Ingeborg 18 år!

 I dag fyller Ingeborg 18 år, og tanta gratulerer frå Hareid!  Eg hugsar godt den dagen ho vart fødd.  Eg jobba på Hjørungavåg.  Etter jobb fylte eg bensin på bilen og for rett til Ulsteinvik for å finne den minste og finaste rosa babydressen på Cubus.  Mange andre hadde tenkt det same, så den vart nok bytta i ei større utgåve.
 Håkon er 10 månader yngre enn kusina, men han vart fort like stor.  Når eg studerer gamle album, så ser eg kven som hadde kontrollen.
 Det er kjekt å bli myndig.  Sjølv hugsar eg ikkje min eigen 18-årsdag.  Eg hugsar mykje betre akkurat ein månad seinare då eg stod med sertifikatet i handa.  På 80-talet var det 18-årsfilm på kino.  Eg hugsar eg sneik meg inn på Hjortejegeren nokre månader før.  Elles så hugsar eg at vi fekk heimetelefon då eg gjekk andre året på gymnaset (?).  Kor mange mobilar ein 18-åring har hatt no, veit eg ikkje.  Kor mange TV-kanalar dei kan velje mellom, veit eg heller ikkje. Ingen kom på å skrive framtidsstilar om internett heller.  Dagens attenåringar har mange fleire val enn vi hadde, sjølv om vi og hadde "alle mulegheiter".
Det skal bli artig å sjå kva Ingeborg slår inn på etter vidaregåande.  Ho har mange talent, nokre får brukast i jobbsamanheng, og andre får bli hobbyar!

Ha ein fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...