tirsdag 29. mars 2011

Kunsten å kaste

Eg er eigentleg eit ordensmenneske.  Eg liker å ha orden i sysakene.  No ventar vel alle blogglesarane på eit men?

På jobb har eg fått ansvar for to seksjonar.  På skulekjøkenet har eg halde orden i fleire år.  Norskseksjonen med norskrommet har vore noko vanskeleg å begynne på.  Kva kan ein kaste.  For dess meir ein kjøper, dess meir rot vert det.  I går tok ein kollega av meg og eg oss ei rydde- og kasterunde.  Ordlister frå 80-talet har ingen verdi lenger.

Dette har gitt meg blod på tann.  Og då er det berre å gå i gang på heimebane og.  No skal det bli orden i kleda mine!  Mykje skal gå til Austeuropa i april, mykje skal kastast.  Men så er det vi som ser verdi i det meste.  No har eg spretta av knappar av kle som skal kastast.  Skal tru om eg nokon gong kjem til å strikke dukkekle til dømes?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...