onsdag 30. mars 2011

Bok 14: Meir krim frå Öland

Dette er den andre krimboka forfattaren har skrive.  Den har vunne mange prisar, og eg forstår kvifor.  Personskildringane er gode, mykje betre enn det skjønnlitterære forfattarar som ikkje skriv krim greier.  Historia har fellestrekk med den i den første boka.  Ein går tilbake i tid, og her er parallellhistorier.

Men ...
Så er det dette "menet".  Eg kan som kjent styre mi begeistring for spøkjelseshistorier.  Ikkje all overtru fungerer like godt i historia.  Men OK eg er med på det.

1 kommentar:

  1. Forstår at du er meir positiv til spøkelse og attergangerar enn det eg er. Og så er du ikkje så lei av krim som eg er. Men no ser eg at dei har fått ei ny Mo Hyder-bok på biblio her....det kan bli bra veit du. Pass på at du finn att MP3 spelaren i Møre-Nytt-nettet. Snart gjort å berre kaste aviser.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...