mandag 28. januar 2013

Vårblomstrar


Då eg fekk desse nydelege camunalaene, såg eg føre meg ei potte på blomsterbutikken som ville passe fint.  Er eg heldig, så greier eg å ta vare på dei slik at dei får blomstre i hagen utpå sommaren.  Det har skjedd før.
Og så fekk eg desse perleblomstrane.  Dei kan eg og få glede av fleire gonger om eg er heldig.  Og potta kjem til å bli fylt opp på nytt utover våren og sommaren. Korg og sink er fint saman.
Desse bøkene fann eg på bybiblioteket i dag.  Eg tok meg ein tur dit i dag, for eg ser at eg har fullt program utover i veka.

12 kommentarer:

  1. Ser du har funne deg ei ny Lahlum-bok. Eg har likt bøkene hans, vil kalle dei "god gammaldags krim". Utan mobilar, datamaskiner m.m. og med tidsrett såråk.Håper denne eg like bra som dei eg har lese før. Den andre boka/forfattaren kjenner eg ikkje.

    SvarSlett
  2. Eg har lese ei av Øystein Wiik før. Grei krim. Lahlum har eg større forventningar til. Trur det er tre historier.

    SvarSlett
  3. Herlige blomster. Har ikke kjøpt perleblomster enda,
    men kanskje til helga ?
    Er ikke noe glad i lydbøker. Syns ikke det er godt å
    ha lyden rett på øret. Og visst jeg setter det på i cd spilleren hører jeg jo bare litt innimellom, klarer jo ikke å holde meg på et sted så lenge som boka varer, Jaja, Jeg får heller lese, da må jeg holde meg i ro, hehe.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg liker godt lydbøker til rutinearbeid som klesvask og liknande - eller når eg går ein tur. Eg forstår at du vegrar mot propper i øyrene. Skikkelege headset er betre. Mange bruker lydbøker i bil.
      Ha ei fin veke du også!

      Slett
  4. Det er så livgivande med desse vårblomstrane.
    Men me kan vel ikkje akkurat kalle vinter det me har rundt oss...

    SvarSlett
  5. Nei, no kom regnet - bra for dei som måtte få tilkøyrt vatn ...

    SvarSlett
  6. Nydelige blomar :-)
    Har du hatt dag sidan du får så mykje fint?

    Fin ny veke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Berre fine "vertinneblomstrar". Dagen min er til sommaren.

      Slett
  7. De blomstene der gir skikkelig vårfølelse og lengsel etter vår.... Ja, ja, hos oss er det nesten litt vårlig. Grønn plen og 4-5+ bare skudd og blad på trærne mangler.

    SvarSlett
  8. Samme her. I går var det glatt, så eg tok ikkje sjansen på å sykle i dag tidleg, men i morgon ...

    SvarSlett
  9. Er heilt sikker på at du får til desse så du kan nyte dei ute i sommar :)

    Takk for helsing frå deg! Godt nytt bloggår til deg og.. :)

    SvarSlett
  10. Fin krukke du har funne deg til blomstrane, forresten.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...