fredag 10. januar 2020

Bok 1: Misterioso






Misterioso er en velkomponert og halsbrekkende krim fra en av Sveriges skarpeste penner. Dette er den første boken i serien om A-gruppen.


En svensk finansmann blir drept i sin egen stue. Og enda en. Rikskriminalen oppretter en spesialenhet med seks håndplukkede politifolk - A-gruppen. Hvem er det som sitter i svenske finansmenns stuer, lytter til jazz og skyter sin vert med to skudd i hodet? Mediene kaller ham "Maktmorderen". Når sporene peker mot russisk mafia, blir situasjonen kritisk.


Nytt av året er at eg har skaffa meg Storytel.  Eg fekk opp ei krimanbefaling og såg at boka var nummer tre i ein serie.  Då måtte eg sjølvsagt begynne på nummer 1.  Såleis vert ein kjend med politifolka, og slepp å sette seg inn i nye privatliv for kvar roman.


Dette er grei svensk krim, kanskje ikkje nokon stor favoritt, men heilt grei underhaldning på gåturane mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...