onsdag 7. november 2018

Bok 45: Fortellernes marked

 
 


"Snart skulle den dagen komme da ingen muslim bøyde seg mot Mekka, ingen jøde med fletter og sort hatt skulle nikke spastisk mot klagemuren i Jerusalem, ingen kristen prest ville utførte det underlige ritualet ved å by almuen å spise Jesu legeme og drikke hans blod; slik sett skulle denne dagen etterhvert fallbys på fortellernes marked som den første dagen da en forsonende fryd var i ferd med å bre seg utover Jorden."


Fjellbygda Vanndals bibliotekar befinner seg på underlig vis i den egyptiske ørkenen sammen med en mystisk kvinne. Han har sammen med bygdas veterinær gjennom to år mottatt åtte brev fra den frafalne presten Gotvin Soleng. Det viser at disse brevene skal komme til å forandre verdenshistorien på en dramatisk måte!


Då eg las (lytta til) etterordet i romanen, fekk eg ei større forståing for han. Eg skulle ha lese det først, noko eg kanskje hadde gjort om eg hadde lese papirutgåva.  Forteljinga er interessant, tankevekkande og lærerik, men kanskje noko vanskeleg i lydbokutgåve?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...