lørdag 30. juli 2016

Knappelykke hos Strikkelykke


Sidan tidleg på sommaren har eg vore på jekt etter nokre bestemte kofteknappar. Butikken i Ulsteinvik har bestilt dei inn, og eg har vore der og masa, seinast førre veke.  I går googla eg etter sstrikkebutikkar i Bergen der dei kunne tenkast å ha eit godt utval i knappar. 

Butikken Strikkelykke var lett å finne. Det var berre eitt problem! Butikken hadde nesten for godt utval! Eg fann nokre knappar som var endå finare! Kva gjer ein då? Kjøper begge delar sjølvsagt. Det er slike kjøp ein angrar på at ein ikkje har gjort.  Ekspeditøren spurde om eg var frå Møre. Knappane nedst er dei som høyrer til Sunnmørsbunaden, fortalde han.

Eg har bilde av knappane deira liggande på telefonen, så bloghlesarane skal få sjå det om ein fag eller to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...