lørdag 16. juli 2016

Bok 29: Djevelmasken


Bjørn Beltø er tilbake - denne gangen i den norske bygda Juvdal. I 1708 blir okkultisten Conrad. Krämer funnet død ved Juvdal stavkirke. I 1963 blir kallskapellan Pontius Fjeldberg kastet ut av tårnet på bygdas nye kirke. I 2015 blir journalisten Daniel Lyche drept mens han skriver bok om drapene. Dermed blir arkeologen Bjørn Beltø tilkalt til Juvdal som historisk sakkyndig. En tre tusen år gammel babylonsk maske og det magiske middelalder-diagrammet Guds segl står stadig mer sentralt i mysteriet. 

Eg kom over ei 10 på topp-liste over krimromanar ein bør lese i år. Denne er ein av dei anbefalte.

For meg vart det ikkje noko stor lesaroppleving, men grei underhaldning på stranda i Brighton.

1 kommentar:

  1. Denne har eg liggande på maskina-har ikkje sletta den(men diverse andre). I går begynte eg på ein krim som fengsla meg frå første stund; "Den femte årstid" eller noko liknande heiter den. Passa bra etter "Om våren".

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...