fredag 26. juni 2015

Ei ulykke kjem sjeldan åleine ...

... heiter det.

Eg veit ikkje om det er vitskapleg bevist, men her i huset slår det i alle fall aldri feil.  Då eg vel hadde fått ny komfyr i hus, streika oppvaskmaskina.  Vi ringte etter reparatør for ei veke sidan.  Måndag kom han.  No er delar bestilte, og eg håper dei kjem som lova. 

Det burde ikkje vere noko stort problem å vaske opp for hand. nummer to var nesten tre år då eg fekk oppvaskmaskin. Men den tida hadde eg vaskar og utstyr til det. No har eg ikkje skikkeleg skyljevask. Sist eg rydda, kasta eg like godt det gamle plaststativet mitt.  Kvifor skal ein ha noko ståande som berre vert brukt omtrent kvart femte år?

Heldigvis er maskina så ny at det er Bosch som må koste heile greia1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...