mandag 25. desember 2017

Fin i strikk

I konfirmasjonen til eldstemann til bror min i mai gjorde eg ein avtale med yngstemann om at han måtte ringe til tanta om han skulle trenge ein ny genser.  I fjor gjorde han det klart at han hadde tre genserar!

Tanta tenkte at ho måtte ha ein genser på lur om han skulle ringe.  Eg kjøpte garn til denne på ein strikkekafé i oktober. Mønsteret er enkelt og fint, synest eg.  Eg strikka den i lengda til 10 år, men så strikkar eg litt fast.  Slike smale genserar veks gjene med borna. 

Det høyrer med til historia at guten ikkje har ringt tanta enno.  Men eg reknar med at han treng ny genser ...

2 kommentarer:

  1. Heldig gut! Framleis god jul!

    SvarSlett
  2. Det er iallfall ein fin gensar og fin gut.
    Eg ynskjer deg gode romjulsdagar.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...