lørdag 22. november 2014

Laurdagssyslar

Gjennom skuleåret lever eg etter ein fast timeplan frå veke til veke.  I år hender det eg rekk å vaske fredagskvelden, men vanlegvis er vekevasken ein laurdagsaktivitet.  Belønninga i dag var ein fin gåtur til sentrum.  Nokon storhandel vart det ikkje, men eg fekk meg ein brosjyre med dei nye Skappelgenserane.




Denne gongen må ein kjøpe eitt og eitt mønster til 50 kroner viss eg har forstått det rett.  Vanlegvis får ein eit heilt hefte for den prisen, men så endar ein no stort sett med å strikke ein av modellane.  Då går det no ut på eitt.
Kanskje denne vert mest populær?  Frøkna likte den best.  For tida driv eg med saktestrikking.  Skuldrene toler ikkje så mykje, og så strikkar eg på tynne pinnar.

Klutane på bildet kjøpte eg på 10-kronerssal, og dei vil eg verkeleg anbefale, også etter at prisen har stige til 11 kroner!  Dei kjennest som froté når dei er våte, og dei tek skit godt.  Verkeleg vanskelege flekker kan ein ta med det forsterka hjørnet. 

Det får vere dagens reklame!

God helg!


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...