søndag 23. november 2014

23. november

 I dag har frøkna og eg sete med skulearbeid.  Ho har jobba med lekser, og eg har retta prøver.  I går retta eg ein av fire bunkar, og dei tre siste tok eg i dag.
Karane har sjølvsagt sett cupfinalen.  Etterpå serverte eg svinesteik til middag. Buketten fekk forfattaren då han var i oppdrag i Fosnavågen torsdagskvelden. Bilda er tekne med mobilkamera.  Eg greidde nemleg å knekke minnebrikka til speilreflekskameraet i går.

Veret har vore mildare i dag, og ein merkar på lyset at det nærmar seg desember. Klokka tre, då eg tok bilda, var det begynt å mørkne. Det er fire travle skuleveker att fram til jul. Studenten har to eksamenar i veka som kjem.  Han har det travelt, men så får han også litt lengre ferie enn oss.  Vi gler osss til han og broren kjem heim!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...