søndag 20. november 2011

Bok 56: En rettferdig dom

Denne krimromanen er frå 2000, og er nummer fire i serien med advokat Svend Foyn.
Ei jente er drept, ein mann har tilstått og alt verkar opplagt.  Men mor til offeret får ikkje fred og oppsøker Svend Foyn. Eitt av spørsmåla er kvifor ein uskuldig mann eventuelt tek straffa for noko han ikkje har gjort.

Boka er skriven etter same oppskrift som dei andre bøkene i serien, med godt språk og herlege sleivspark.  for meg er dette god underhaldning.  No satsar eg på å få lese den siste i næraste framtid.  Sjå lista under.



Kjelde: Wikipedia

  • Gylne tider – kriminalroman (1996)

  • Kalde hender – kriminalroman (1998)

  • Det annet kinn – kriminalroman (1999)

  • En rettferdig dom – kriminalroman (2000)

  • En nødvendig død – kriminalroman (2002)

  • Den siste dansen – kriminalroman (2003)

  • Din eneste venn – kriminalroman (2005)

  • For Guds skyld – kriminalroman (2007)

  • Det ingen vet – kriminalroman (2008)

  • Madrugada – kriminalroman (2009)

  • Bake kake søte – kriminalroman (2010)

  • Straffen – kriminalroman (2011)
  • 2 kommentarer:

    1. God underhaldning, etter min smak.Avslappande lesning. Særlig likar eg godt det lettflytande, elegante språket. Eg har lese mange av bøkene på lista, men er ikkje sikker på alle titlane-då må eg sjekke bloggen min.

      SvarSlett
    2. Eg har også fått sansen for Jan Mehlum, var litt ustrukturert i starten og har lese siste og første lydboka om Svend Foyn. Ikkje så mange valg på biblioteket her.
      Eidabesta

      SvarSlett

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...