fredag 22. april 2011

Stem på årets påskekrim

Tradisjonen tru så legg eg ut ei lita meiningsmåling på bloggen min der dei som er innom kan stemme på årets påskekrim. Mange stikk innom bloggen, men skriv ikkje kommentarar.  Slik er det med meg og.  Meiningsmålingar tek det berre eit par sekund å stemme på.


Forhandleren
Dette er TV2 si satsing.  Eg synest 1. episode lova bra.  Det kan hende folk vil vente med å stemme til dei har sett denne ferdig.





Thorne
Denne serien er basert på Mark Billingham sine romanar.  Eg las første boka i serien for to år sidan og likte henne godt.  Fleire har eg ikkje kome over.  Sjølv likte eg 1. episode best.


NRK har i tillegg til denne nye serien, satsa på nokre gamle travarar.  Mange liker Agatha Christie.  Eg har ikkje sansen for oppklaringsmetoden der alle skal samlast i eit rom til slutt.


Lewis
Traust serie.  Eg kjem nok til å sjå denne.
Foyle
Krigen er slutt.  Foyle vil slutte.  Eg skal sjå serien i opptak.
Poirot
Topp skodespelarar kan gjere serien verd å sjå.
Miss Marple


Eg er litt usikker på om eg har fått med alle?  Tips meg om de saknar ein krim!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...