mandag 18. april 2011

Lammegryte


Oppskrift på dagens middag fann eg på gamlebloggen min.  Eg hadde ikkje skvåsj i hus, så eg brukte gule gulrøter i staden.  Nokre av middagsgjestene var berre glade til, eg treng verken å dyrke eller ha skvåsj i maten for deira del.  Slike gryterettar ser ikkje alltid så fine ut på bilde, men tek det att på smak.  Det kan og vere greit for dei som ikkje vil steike heile lammelår.  Eit lite lår passar godt til oss seks.  Beina legg eg i ein plastpose med 1 ms salt.


Eg har lurt på om eg skal ha same oppskrifter på nyebloggen som på den gamle.  Ofte legg eg berre ut link.  Men eg veit ikkje reglane for sletting av gamle bloggar.  No har eg i alle fall betalt for rikeleg plass på denne, så eg slepp å vere redd for plassmangel.

Oppskrifta er skriven for 15-åringar.


Lammegryte:


2 ms margarin
250 g lammekjøt i terningar

½ ts salt
1 krm pepar

1 dl vatn

1 gulrot i strimlar
¼ squash i strimlar

½ ms sitronsaft

1 dl vatn + 2 ts maisenna
1 dl creme fraiche 

½ løk
2 – 4 sjampinjong


1. Brun smøret i ei gryte og steik lammekjøtet ved høg varme.
2. Dryss over salt og pepar.
3. Tilsett 1 dl vatn og lat kjøtet stå og trekke medan du skjer opp grønsakene.
4. Ha i grønsakene og lat retten trekke vidare i 10-15 minutt.
5. Rør saman vatn og maisenna og tilset jamninga medan du rører.
6. Tilset creme fraiche.
7. Brun sopp og løk. (Vent til du legg opp på tallerken).

Server gryteretten på tallerken saman med salat og poteter. 
Sopp og løk kan du legge oppå gryteretten.

(Set tilbehør på bordet: Tyttebærsylte og sylta agurkar.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...